Kerana Karina – 1st Online Drama Series in Malaysia

Hello Hello! Ini la post pertama aku kat blog group kita ni. Thanks pada Ieja coz merasmikan posting kat sini. Harapan aku agak besar jugak la untuk blog ni ya. Kita semua sekarang da semakin busy ngan kehidupan kita masing-masing. Dah x cam kat UKM lagi where we get to meet each other nearly everyday. Sekarang nak jumpa pon susah coz timing x ngam. So aku berharap sangat la yang korang semua boleh bila free tue, luangkan la sedikit masa untuk menulis kat blog ni. Blog ni akan menjadi pusat kita meluahkan perasaan, kongsi idea, minta pendapat, kutuk orang, gosip-gosip, hina dan caci orang pon mesti ada kan and so much more la. All in all, this blog is how we can still manage to keep in touch with each other besides having busy schedules of our own. Aku da anta email kat korang semua so that korang semua boleh ada account sendiri so that korang boleh post ikut id korang sendiri cam aku ni. Back to the title of this blog, Kerana Karina. Aku skrg ni tgh mengikuti satu drama series online yang bertajuk Kerana Karina. Drama ini adalah drama online pertama di Malaysia so I thought I’d give it a try. Actually, Fyza yang mengesyorkan aku menengok drama ini so thanks to Fyza, I’m quite hooked on to it already. Yang aku post ni da Episod 12. Kalau ada yang berminat untuk tengok dari Episod 1, gie la kat gua.com.my. Link dia ada kat page ni, kat tepi tue. Lepas da g kat page tue, g kat VIDEO and go to GUA TV. Carik la kat situ ya. Yang lakon dlm drama ni pon not bad la. Ada Marsha, Roslan Aziz and yang lain aku x ingat nama. So….try tgk and see…..ok…..

Leave a Reply

