Selamat Tahun Baru 2008!

Tinggal sehari je lagi nak msk tahun 2008. Cepat pulak rasanya. Setahun dh berlalu, byk sgt benda buruk n baik yg jd kat aku. yg buruk tu, kalo boleh nak lupakan terus tp kadang2 tu teringat jugak. nyampah! 2007 antara tahun yg penting bg aku sbb tahun ni, aku dah berusaha utk menamatkan pengajian dgn wat thesis aku mcm nak gila gak seposen, hasilnyer aku dapat grad bulan ogos, bulan oct aku dh mula keje utk sementara (daripada x wat pape kan..). akhir oct baru ni dpt lg 1 anak buah, Afrina Adriana Azwan. tdo je dia tau mcm achik dia. hehe.. harapan aku, 2008 lbh baik dr thn ni, xde lg benda2 merepek yg menyerabutkan pale, dpt keje yg berganda-ganda lbh bagus, n idop aku lbh terurus. AMIN…

adik

3 responses to this post.

  1. terlalu byk cite sedih utk ditangisi, terlalu banyak cite indah utk dikongsi bersama, tp sume nya tetap dah berlalu dan kita xda kuasa utk dapat blk sume tuh..selagi kita boleh menghargai apa yg ada depan kita, selagi tu kita xkan menyesal. terlalu banyak jugak kehilangan dalam hidup ini dan kita hanya sedar bila ia dah xde padahal kita x cuba utk berterima kasih masa ada..tu la manusia..

    Reply

  2. Posted by kc on January 2, 2008 at 1:46 pm

    nak jd adriana la.. buleh x? mkn tdo mkn tdo.

    Reply

  3. x boleh sbb jd diri sendiri adalah yg terbaik..

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: