Doktor Lappy

Tadi, aku, Atiq and KC gie UKM. Tujuan utama gie coz aku ada meeting boling aku kat kafe Kris Mas and of course bila da gie UKM tue…x sahla kalau x g mkn kat Al Fareez. At first, aku and KC je yg plan nak gie tapi bila Atiq dengar je kitorg nak g mkn Al Fareez….apa lagi….sanggup dia redah ujan utk naik lrt ke stesen Sri Petaling. 🙂

Kitorang lepak kat UKM smpi kol 1 pagi siot!!! Hehe…..rindu la kununnya kat UKM tercinta tue. Masa aku tgh meeting kat Keris Mas, KC and Atiq jumpa Fathi and Adi kat Kausar. Dengar crita, Adi and Fathi nak tau la cmne KC ni belajar animation kat Rocketfish ari tue coz diorang ni kena buat projek animasi untuk Dr. Norazan. Diorang kan skrg ni jadi RA (Research Assistant) Dr. Norazan. Bila aku da abis meeting aku, aku pon pergi la lepak ngn diorang kat Kausar and masa tue Adi tgh godek-godek laptop aku. Sejak kebelakangan ni, laptop aku tue byk buat hal, virus bertimbun dalam tue. En. Adi @ Doc Lappy pon merawat la Laptop aku yg teramat sakit tue. Alhamdulillah…sekarang da ok. Doc Lappy telah menukar anti-virus aku dari BitDefender ke Kapersky. So far…Kapersky ni is doing a good job keeping my laptop clean from idiotic viruses. So…sesape yg tgh cari anti-virus….gunalah Kapersky ya. Seperti biasa…anti-virus ni until a certain period, ko kena la byr utk dapat kan perkhidmatan diorg pastu kan. Tapi…kita org IT ni cam x biasa….cariklah crack dia kan.

p1140164.jpg
Sempat lagi berposing untuk kamera diorang ni ;P
p1140168.jpg
Dr. Lappy in action!

Sebelum balik tue, kitorg perasan ada benda baru kat Kausar tue and apa lagi….model-model pon berposing la. Korang nmpk benda kat belakang model-model part time tue…itulah benda barunya! Haish…lepas kitorang da grad ni….byk plak benda baru yg UKM pasang…skrin gedabak benda besi decoration kat pintu gerbang la, bus stop baru la, Lab VRML kat FTSM la, macam macam. Bila kitorg kat situ…xde lak diorang nak buat. Tensi tol!

p1140177.jpg

5 responses to this post.

  1. Posted by wanadeka on January 9, 2008 at 11:49 am

    skg ni, tiap kali masuk ukm, mesti jd jakun. seb baik xde model x diundang lam pic tu. maklumla kat kausar, tgh mlm lak tu ;p

    Reply

  2. Posted by fyza7 on January 9, 2008 at 11:53 am

    wah!byk tul perubahan yang terjadi pada UKM

    Reply

  3. Posted by taylineo on January 9, 2008 at 11:54 am

    ish KC ni…..ckp yg bukan2!

    Reply

  4. uih, sanggup naik komuter semata² nk ke mapley? hebat..
    btw, aku add link ke blog korang kat

    Reply

  5. Posted by wanadeka on January 11, 2008 at 12:04 pm

    macih andy! nampak nyer harapan nak dok seopis xkesampaian..

    Reply

Leave a Reply

