i’m jealous!!!!!

hai everyone!! sorry la tak berkesempatan nak menjenguk ke wordpress nih..

bukannye ape sebab pindah opis kan.. dah tu takde net plak.. ni baru ada net, tapi tak leh chat plak.

for u guys informations, aku jeles sangat ngn korang.. ye la hangout together2.. macam aku ni takde plak nak macam tuh.aiya.. sebuk tu memang la satu hal.. lagi satu komitmen tu dh lebih.. korang rasa la nanti.. warghh usia muda dah mengalami saat nih!

heheheh. utk pengetahuan semua aku dah ade umah sewa.. tapi aku takde la duduk ngn edi.. maybe aku ajak kawan2 aku yang sudi utk menemani aku!! heheh lagi 2 bulan lagi la

umah dia agak ok la. apartmen 4 tingkat.aku nye tingkat tiga tapi 2 tingkat.. maknenye umah aku tingkat 3 n 4 la. so sape2 yang teringin nak melepak marila batu caves ramai2..🙂 furniture maybe aku amik furniture mak aku yang kat perlis dulu.. nanti ada rezeki aku beli la sendiri.. kunci dh dapat.. brg je tak masuk lagi maybe ujung minggu ni kot.tapi best la dekat ngn giant. jalan kaki pun bleh sampai.

casmaria apartment

kirenya umah yang tingkap 2 dr atas tu umah aku la.. so jemputla dtg yer kalo free

hurmm macam ni la korang kalo nak kawin.. bukannye senang. kena pikir tu la kene pk ni la sakit kepla.. kengkadang menangis pun ade gak..

apa bleh buat.. life must go on..

4 responses to this post.

  1. Posted by wanadeka on January 15, 2008 at 10:07 am

    yeay! eija kembali ke blog ini.. dia dah ada umah dah.. tu la, nak je ajak eija kuar tp dia sll sebok😩..

    Reply

  2. ieja nak kawennnnnnn
    hehehheheheh
    jgn tak ajak sudah ehhhh
    hrtu ur tunang pon tau from fyza kebetulan call die…
    congrats ieja!
    dah matang ni…tak lama lg kalo rezeki ade dpt jadi mama hehe

    Reply

  3. Posted by nurulizzy on January 18, 2008 at 10:37 pm

    virgo biru! ieja dah nak kawen..awak tue dah tunang…hhehehe…awak bila pulak..hehe

    Reply

  4. Posted by wanadeka on January 27, 2008 at 10:44 pm

    nnt kita berkampung kat umah eija laks

    Reply

Leave a Reply

