Pix bersama Noh “huJan” at YOUTH08

Masa kali pertama datang sini, nak kena isi boranglah, apalah.leceh btul….then terkial-kial nk cari tempat dekat mana hujan buat show. At last, si maya yang terdengar lagu Hujan berkumandang. Apa lagi lari lintang pukanglah kitaorg mengejar ke tempat tuh. Agak menyedihkan, that is last songs performance from Hujan. Selalunya kitaorg sampai on time, bila show dia dah start jer kitaorg dah terpacul.hmmm takde rezeki lah katakan.

Dan saat yang paling menyeronokkan ialah kitaorg dapat bergambar dgn Noh yang memang gila2 nie including his girlfriend skali aft their performance. Oklah awek Noh nie,tak sombong sgt. Hmm…mcm mane kitaorg leh detect which one is Noh’s girlfriends, sape lagi, si mayalah yang tau everything bout Hujan.hahahaha, maya lah org yg paling seronok sekali….mana tak nya.dari dulu lagi aku suh tangkap pix dgn Noh nie…tp dia malulah, seganlah dan apalah.ha…skrg nie tercapailah hajat dia. So tak rugilah tak dapat tgk show diorg, ade hikmah disebaliknya, dan aku tak pasal dah membeli dua pasang anting-anting glitter…tak taulah bila nak pakai bende alah tue. Amoi tuh arr pandai bodek aku, asalnya aku nak beli satu jer yang warna purple, becoz aku mmg gila skit dgn warna purple ni, tak pasal2 dia leh promote yang wane pink lak.huhuhuhu, susahlah aku nk tolak sebab memang aku suka membeli earrings rather than bangle ke or rantai ker.

Lastly, for upcoming hujan showcase insyallah ada masa, ada duit kitaorg pegi lagi. bak kata maya seronok pergi membuat perkara sia-sia ni.

13 responses to this post.

  1. Posted by taylineo on January 25, 2008 at 12:42 pm

    Muka Noh tue cm Khalid skit la. Sape pompuan yg buat peace tue? Gediqs sungguh!

    Reply

  2. Posted by nurulizzy on January 25, 2008 at 11:29 pm

    aku suka topi pompuan baju merah tue…cantekkkk..
    tak mcm khalidlah tay! Aku suka Hujan! ehheeh

    Reply

  3. yg mana satu awek dia? yg pink ker yg coklat?

    Reply

  4. Posted by taylineo on March 5, 2008 at 11:16 pm

    Yang coklat tue kawan saya. Yang pink kot. Tp xsure.

    Reply

  5. hi pemusic bebas.

    Reply

  6. Posted by fyza7 on March 6, 2008 at 6:41 pm

    confuse kan mane satu awek Noh? kire aku n Noh nih kire ade chemistry lah hahahaha. tak apalah aku setia pada yang satu.

    Reply

  7. taylineo …sorry mata ni mislooked plak.. anyway love ur blog kewl … awek noh ni mmg cute … anyway like be fren.

    Reply

  8. Posted by Brownies on June 5, 2008 at 10:16 am

    mana satu awek noh??Ada lam pix ini ker?hmmm =)

    Reply

  9. Posted by yuyun on December 3, 2008 at 8:51 pm

    mane satu awex noh ??? yang baju cokelat tu ker ???? hermmmmmmmm ……….. ok lah tu , sesoai lah ngan noh . same tampan same cantek ……..
    niway , heppy ending yar noh !!!
    wish u gud luck .
    we will support u !!!

    Reply

  10. Posted by aswad on April 5, 2009 at 11:01 pm

    cool sungguh gmbr NOH….. LUDAH AMERIKA

    Reply

  11. Posted by irah on April 16, 2009 at 2:45 pm

    askum. noh hujan 2, sesuai dgn aq… haha. die kn hensem nk mampos and cute giler2. kpada semua org di serata dunia, sokonklh band hujan sampai bile2! hujan, u are the best!

    Reply

  12. Posted by irah on April 16, 2009 at 2:46 pm

    aq doakn agr band hujan akn ttp bersama! dn berjaya dlm hidup. keep in touch!

    Reply

  13. Posted by aku on August 31, 2009 at 10:51 pm

    cantk lg aku dr mkwe dye…..klo ak tawu mka mkwa dia pecah ak ngorat je

    Reply

Leave a Reply

