Sweeney Todd – The Demon Barber of Fleet Street

Aku baru je balik dari tengok crita ni kat GSC Pavilion ngn adik aku, makcik and sepupu aku yang datang dari JB. To me, this show was only OK coz ada part yang aku ngntuk….tapi maybe coz aku da sememangnya ngntuk. Neway, klu nak disyorkan kat korang utk tgk….emmm….bole la…tapi setakat beli DVD and dok kat umah tgk pon ok gak. Jimat kos. Selain daripada tue, ni kali pertama kali aku dengar Johnny Depp nyanyi and he’s actually not bad. Ada 3 pelakon yang aku kenal daripada Harry Potter yang lakon gak kat sini. Hmmm…what else….oh ya warning kepada yang x boleh tahan tengok darah….jgnlah tgk crita ni coz sememangnya byk darah. This story is actually quite gross I must say. It’s not colorful coz it takes place in old London. It’s a musical, this I must tekankan….byk nyanyi. Storyline dia ok…about revenge and love. Guess that’s about it. I don’t think I’ll see it a 2nd time though. Once is enough.

One response to this post.

  1. Posted by kek_cawan on February 11, 2008 at 9:56 am

    suka tagline dia “NEVER FORGET, NEVER FORGIVE”.

    Reply

Leave a Reply

