AKU SAKIT ATI

xde pape yg menarik nak menaip kat cni tp aku tgh saket ati n xtau nak meletup kat mana, aku letup kat cni jelah.

kita ni berkawan jgn amik kesempatan atas kebaikan kawan boleh x? kawan dh tlg kita seadanya pandai2 la hargai dia. kalo dia dgn percayanya bg pinjam duit kat kita ke, tlg dgr masalah kita ke, jd teman time kita sedih ke, di lain hari jgn la sesuka hati lupakan kwn kita tu plak. kalo dh pinjam, pandai2 la pulangkan. tuan punya barang tu pon xsampai hati gak nak mtk blk byk2 kali. kalo dia dgr prob kita , jgnla bila dh selesai masalah tu, kita tinggalkan dia mcm tu je. harapnyer aku xjd mcm ni kat org lain n aku pon xkan jumpa lg makhluk2 mcm ni. chow!!

.: aku sgt2 SAKET ATI dgn MAKHLUK yg wat aku rasa mcm ni skg. JGN CARI AKU LAGI! :.

7 responses to this post.

  1. Posted by taylineo on February 11, 2008 at 1:51 am

    KC….ko sakit ati ngn sape ni??? Dia watpe kat ko???? Meh aku pi tumbuk ski orang tue!!!

    Reply

  2. Posted by nurulizzy on February 11, 2008 at 2:20 pm

    huyo kak cik..saperkah yang menjadi objektif kemarahan membuak2 ko nie??

    Reply

  3. Posted by CupCake on February 11, 2008 at 2:57 pm

    waaa ayahanda dah panas nak mengamok!siapla org tuh..nak kne tumbok!!! =0

    Reply

  4. Posted by wanadeka on February 11, 2008 at 5:18 pm

    aku galak kan korang tumbuk beramai2 sampai lumat.

    Reply

  5. huio KC mengamuk. relax KC.

    Reply

  6. Posted by nurulizzy on February 13, 2008 at 6:52 pm

    saper kak cik sapa?? nak tumbuk sapa??

    Reply

  7. Posted by wanadeka on February 14, 2008 at 11:03 am

    ada la MAKHLUK tu.. menyakitkan ati ku aja.

    Reply

Leave a Reply

