Calon Anugerah Olahragawati Pelajar UKM

calon.jpg

Pada Majlis Anugerah Sukan UKM ke-18 pada Mac 26,08, TAY LI NEO telah disenaraikan bagi kategori Anugerah Olahragawati Pelajar dan mewakili pasukan tenpin bowling UKM. Tay adalah diantara empat calon yg tersenarai. Walaubagaimanapun, tiada diantara mereka yang terpilih untuk menerima anugerah tersebut (aku xtau plak wujud situasi mcm ni dalam dunia). Tay tetap menerima “piala kecik” sebagai hadiah sampingan. Ini sudah cukup membanggakan. Bukan mudah utk tersenarai sebagai calon. TAHNIAH TAY!!

ain.jpg

Ain menjadi wakil Tay utk menerima “piala kecik”.

p/s: jgn marah aku wat post ni. ampun mel!

5 responses to this post.

  1. Posted by taylineo on March 30, 2008 at 10:07 pm

    Thank you KC!!! Hehe….x sangka ada orang nak wat post utk aku. Critanya sebenarnya, aku mmg xtau aku dicalonkan sampai diorang bgtau aku on that day itself. Aku mmg xdpt nak pergi coz kena keje masa tournament. Tapi, aku berat ati nak pergi pon coz walaupun tercalon tapi mmg xkan menang. Nie kali ke-2 aku dicalonkan. Masa 1st time dicalonkan mmg berharap akan menang coz masa tue byk pencapaian tapi x menang gak. Then last year patut dicalonkan gak coz byk gak pencapaian tapi x dicalonkan. So kali ni mmg da tawar hati lagipun mmg x byk pencapaian last year. Then dan dan diorang x ada pemenang. Ada ke patut cam tue. Tue namanya bangang!!! Da ada calon tapi xde yang menang!!! X ke bodoh namanya tue!!!!

    Tapi walau papepun…..thanks pada KC coz ingat kat aku. Hehe…aku tersentuh!!!! Muahx!!! Sayang ko!!!!

    Reply

  2. Posted by mamaemon on March 30, 2008 at 10:18 pm

    tay li neo jgn sedih yer.. dah byk piala kat umah tu..😀

    Reply

  3. Posted by fyza7 on March 30, 2008 at 10:47 pm

    tak boley blah, ade calon but no pemenang.

    Reply

  4. Posted by taylineo on March 30, 2008 at 11:16 pm

    mmg….ntah pape ntah.

    Reply

  5. Posted by CupCake on April 3, 2008 at 3:28 pm

    Sampai skang kan..aku memang xleh caya xde pemenang tok award nieh.pelik betol la.den ape kejadahnye dieorg wat award nieh kalo xde pemenang!baek xyah wat..btw sme dapat piala kecik tuh ke?cam nak cover line jek…Pelik tapi Benar…huhu

    Reply

Leave a Reply

