REEDS’ Diamond Heart Ring

reeds-ring.jpg

Elo kawan2.. aku EL hari ni. demam lagi! hari Rabu dah mc. semlm g keje ok je, blk keje tiba-tiba menggigil gila. xcukup rehat kot. so amik keputusan duduk umah rehat je la. Keje kat opis nak siapkan ari ni tp nak wat cane.

Aku wat post ni sb nak tayang satu cincin ni. Cantek tol design dia. Rekaan REEDS. Kalo ikot harga REEDS, harganya $295. Sayangnyer company ni xde kat Malaysia. Available kat US je😩. Kalo byk duit blh la suh HABIB buatkan. Aku letak gambar ni kat frenster aku. Lgsg kakak aku ingat aku dah beli cincin ni. Hahahahah! Dia pon berkenan. Kalo ada lg yg berkenan, boleh la mtk kat partner masing2😛.

.:ada niat nak beli sebentuk cincin dgn duit sdiri lps bln 4 ni:.

2 responses to this post.

  1. hihi beli la kc. pow la si dia. hehe.
    beli sebelum duit usd naik balik.

    Reply

  2. Posted by wanadeka on April 7, 2008 at 10:17 pm

    kalo nak suh org belikan lambat la dpt nyer. baik beli sdiri. lg puas hati.

    Reply

Leave a Reply

