May 16,07

Skg 1630 hrs. ngntuk yg amat. xsabar sgt nk blk umah. minggu ni keje meletihkan dan bosan!. selasa mlm, tgh tdo, dapat msg dari senior team ckp esok(rabu) kena keje lbh masa dari biasa sb kena btol kan error online content dan kena hbs kan jugak walo mcmana sekali pon. rabu, buat punya buat, byk nyer kena btol kan. dah le xcukup sorang. dia MC. aku n kanaga wat secepat yg mgkn tp sampai kol 11 mlm pon xsempat siap jugak. sb kan dh lewat, bos bg blk n janjikan kami dpt pulang awal pd esok nyer (khamis). ari khamis, aku g keje mcm biasa walopon still penat n ngntuk. smbg blk keje yg xsiap tp mcm error tu xkan berakhir. mimpi nak blk time lunch x kesampaian. last2 aku n kanaga blk kol 5.😩 awal sejam jek. cakit ati. pastu aku trus ke sunway nengok budak2 ukm main utk MASUM. cedih nyer tgk kekasih gelap miss pin. lepas satu, satu. waaaaaaaaaaaaaa! kenapakah??

May 16, 2007. antara hari2 yg kita tgh sebok siapkan tesis. tay sampai xtdo lgsg mlm tu. aku lak leh je tdo lena. bgn je pg may 17, aku rasa sedih sgt. tgk2 brg2 tay semua dah siap pack. pg may 17 07 pg terakhir kita breakfast sama2. semua ada. pg2 buta dah tercongok kat al-fariz. sedih je masa tu. lam pale asik pk je bila la lagi akan bertemu semua. (sekarang kita msh menjenguk 1 sama lain. yeay!)

itu antara kenangan yg xluput dalam ingatan aku. sampai bila2. n smg kita sentiasa ada di sisi di kala antara kita memerlukan. papehal pon, hari ni 16 May! SELAMAT HARI GURU!

Leave a Reply

