Matahariku-Agnes

Since aku tgk dia berduet dgn siti nurhaliza -lagu overprotected, in my heart says…wow! she’s gr8!!!.aft that….meletup dgn lagu tak ada logika. Aku tgk indon channel, rcti n sctv, she is actress sinetron. banyak sangat drama ada muka dia, but for me she’s very good in singing n dancing rather than acting. Aku cam tak boley blah, dalam drama muka dia tak berapa chantek. Kurang touch up.

Pagi-pagi…aku buka tv, tgk2 si agnes punya latest video clip. Awek nih ade jer lagu best2 die nk nyanyi. At this moment lagu sedey2 plak.Jap…….i find the lyrics.n paste kat cni ok. Memang lyrics die menusuk jantung arr beb…..the most funny things is…lagu sedey2 pun boley dance gempak! Tabiklah agnes.

Tertutup Sudah Pintu, Pintu Hatiku
Yang Pernah Dibuka Waktu Hanya Untukmu
Kini Kau Pergi Dari Hidupku
Kuharus Relakanmu Walau Aku Tak Mau

Reff :

Berjuta Warna Pelangi Di Dalam Hati
Sejenak Luluh Bergeming Menjauh Pergi
Tak Ada Lagi Cahaya Suci
Semua Nada Beranjak Aku Terdiam Sepi

Reff 2 :

Dengarlah Matahariku, Suara Tangisanku
Kubersedih Karna Panah Cinta Menusuk Jantungku
Ucapkan Matahariku Puisi Tentang Hidupku
Tentangku Yang Tak Mampu Menaklukkan Waktu

Back To Reff 1

Backl To Reff 2

p/s:esok nak pegi pasar dgn ery….nite

Leave a Reply

