Why So Serious?!

The Dark Knight

Lagi 1 movie yg aku suka tahun ni, The Dark Knight. Pendapat aku, Joker lbh menyerlah dari Batman. and aku suka Joker dari Batman😀 . walaupon dia jahat tp dia nyer idea nk wat kejahatan tu xterpk oleh aku. last2 memakan diri jugak bila sangkaan dia yg org lain akan jd jahat mcm dia, meleset sama sekali. dalam masa 2 jam setengah tu ada jugak aku terlelap. sb penat, bukan sb bosan. xsempat nak bosan sb mobie byk kejutan. maybe aku akan g tgk lg sekali. hehe…

 

 

4 responses to this post.

  1. fuu heath ledger belakon sgt bes. tp sayangnya mati la plk.

    Reply

  2. Posted by wanadeka on July 30, 2008 at 9:31 am

    nak wat cane dah ajal dia. tip top lah watak joker dia tu.

    Reply

  3. kak chik. finally i find your blog. ehehehee..

    btw, berbalik kpd cite batman tuh, xperasan ke cite die gune philosophy yg agak deep. i have to watch it for at least twice br i faham. huhu~

    Reply

  4. Posted by wanadeka on August 7, 2008 at 9:18 am

    hye kmar!! mencari cari ke selama ni? hehe.. ni milik ramai2. solo punya xde lagi..

    mmg kena tgk lg sekali la. 1st time tgk blur2 je.

    Reply

Leave a Reply

