Langkawi Trip- Final Episode

Para peserta Amazing Race Langkawi (Final Episode)

Para peserta Amazing Race Langkawi (Final Episode)

seronok aku tgk gambar atas ni. puas hati plan yg di plan berbulan bulan akhir nya jadi kenyataan. apsal jadi amazing race langkawi? sb 1st day kat situ kitorg secara xsengaja pakai baju kaler sama. setiap orang ada partner masing-masing. pastu, g shopping pon ada ala2 kejar masa. tambah2 time mlm dinner seafood tu. gambar nih aku nk edit sket & print 8R, tepek kat kulit album. skg nih, 144 gambar tu pon x mula pilih lagi. nk letak yg mana ntah, byk gila. dlm album tu jugak aku nk tepek cd video fathi. sape2 dak TH yg tringin nak tgk aksi2 sengal kitorg kat langkawi, leh mtk ngan aku once album tu dah siap (ala2 album kawen la plak kan~).  trimas kat semua yg dah menjayakan trip nih. mtk maaf gak atas segala kekurangan. ada yg cadangkan ni jadi acara tahunan dak TH. ok gak kan? aku tau masing2 x puas bergumbira di langkawi. akak aku yg baru kenal korang pon rasa berat ati nk tinggalkan langkawi ari tu. aku sdiri pon rasa sedih masa htr korang pagi tu. hati aku kata “kenapa la cuti ni dah berakhir. cepat sungguh masa berlalu.*sigh”.

di puncak gunung Mat Cincang

7 responses to this post.

  1. Posted by syam on October 28, 2008 at 10:57 am

    Lepas nie trip ke mana plak? Hehe.. Rasa tak cukup plak 3 hari 2 malam..

    Reply

  2. Posted by taylineo on October 28, 2008 at 12:30 pm

    Memang x cukup….semua da complain da.

    Reply

  3. Posted by nurulizzy on October 28, 2008 at 1:29 pm

    yerr…buat nie jadik annual activity kita!! mwahaha

    Reply

  4. Posted by wanadeka on October 28, 2008 at 1:45 pm

    walopon aku pergi dgn ke-sengkek-kan gila tp aku dah lupa aku sengkek bila sampai sana sb seronot sgt. x shopping pon xpe lah. yg penting ENJOY!

    Reply

  5. Posted by CupCake on October 28, 2008 at 3:16 pm

    Lepas ini mari kita semua menuju ke Bali…lalala mesti syiok punyaaaa…. =p

    Reply

  6. Posted by wanadeka on October 28, 2008 at 5:00 pm

    tu kena plan setahun lg awal tuh. sila wat proposal ye.

    Reply

  7. jom la plan dr skrg, hahaha.

    Reply

Leave a Reply

